czwartek, 28 września 2017

Smakowite drzewa Małgorzata Kalemba-Drożdż, rewelacja!!!


Smakowite drzewa Małgorzaty Kalemba-Drożdż wydane przez wydawnictwo Pascal to chyba najbardziej zaskakująca książka Gosi, a myślałam, że nic już mnie zdziwi po kwiatowej, tej o chwastach czy różanej. A tu niby o drzewach i wiadomo mamy owoce i orzechy, i tu też takie są ale na te mniej znane, bardziej dzikie gatunki, ale to tu dowiemy się jak zrobić dżem z sosny czy krem czekoladowy z orzeszkami buka. Cała książka jest pełna przepisów, że Wow i Och to były najczęstsze moje słowa jak ją oglądałam pierwszy raz, drugi, trzeci….

Na początku poczytamy prawie filozoficznych przemyśleń Gosi na temat drzew min, jak myślicie drzewa mają duszę?
Potem jest rzetelny opis co można pozyskać z drzew i opisane konkretne drzewa


A dalej jest to co mnie kreci najbardziej przepisy i to jakie min.
-dżem z szyszek sosny
-powidła śliwkowo-bzowe
-ocet na gałęziach
-mąki z żołędziowa, z podkorza, z czeremchy czy z głogu
-kiszone pąki kwiatowe lipy
-smażone kotki
-dolmades klonowe
-zupa grzybowa z żołędziami
-czarna zupa z czarnego bzu
-podpłomyki żołędziowe
-boskie ciasto
- ciasteczka głogowe
- pierniczki z amarantusem i żołędziami
-bukella
-lody lipowe z czekoladą
I tak dalej dalej

Wszystkie przepisy są bardzo zaskakujące i człowiek przeciera oczy z wrażenia i podziwia zdjęcia, bo książka jest pięknie wydana, proste, apetyczne zdjęcia, przejrzysty układ , twarda oprawa i urocza wstążeczka- zakładka, a jakże w kolorze zielonym

Dziękuję Wydawnictwu Pascal za tą książkę, bo jest to jedna z najfajniejszych książek a na pewno najbardziej zaskakująca pozycja jaka została wydana w ostatnim czasie. Bardzo polecam. Warto ją mieć i z niej korzystać, ja zacznę od pierniczków.


Smakowite drzewa 
Małgorzata Kalemba-Drożdż
Liczba stron:
352
Format:
165mm x 238mm
Typ oprawy:
twarda
Wydawnictwo Pascal 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz